Általános Szerződési és Felhasználási feltételek


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.


A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  3. A kínált termékek kategória besorolása
  4. Rendelési információk ismertetése
  5. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  6. Rendelés lépéseinek bemutatása
  7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  8. Átvételi lehetőségek
  9. Átvétel, szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  11. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  12. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  13. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  14. Adatkezelési nyilatkozat
  15. Jogorvoslati lehetőségek
  16. Egyéb rendelkezések, információk

1. Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: COPY-COMP-TEL Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
  • Székhely: 4026 Debrecen, Bethlen G. u. 39. 8/50.
  • Telephely – üzlet cím: 4029 Debrecen, Domb u. 1. (régi Ruhagyár területe)
  • Panaszkezelés cím: 4029 Debrecen, Domb u. 1.
  • Adószám: 13194882-2-09
  • Cégjegyzék szám: 09-09-010313
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság, mint cégbíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus levelezési cím:
  • Telefonos elérhetőség: +36 (52) 535 805. Munkanapokon, hétfőtől – péntekig 8-tól 16 óráig tudjuk a hívásokat üzletünkben fogadni.
  • Szállítási partner, partnerek megnevezése: GLS Hungary Kft. (gls-group.eu).
  • Személyes átvételei lehetőség: 4029 Debrecen, Domb u. 1. (régi Ruhagyár területe).
  • Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: hétfőtől – péntekig 8-tól 16 óráig.
  • Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-3 munkanap.
  • Webáruház domain:

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • Cégünk 2004 óta a Kyocera (MFP, printer, kellék, alkatrész) PLATINA (legmagasabb) partneri minősítésével rendelkezik és egyben az Észak-alföldi régió garanciális szervizpartnere is.
  • Eredeti és utángyártott kellékanyagok (tintapatronok, tonerek, szalagok, dobegységek, alkatrészek, felújító egységek) széles választékban, rövid 1-2 napos szállítási határidővel.
  • Számítástechnikai eszközök széles választéka.
  • Szoftverek nagy választéka.

A megjelenített termékek on-line, 24H házhoz szállítással, személyes átvétellel, illetve Pick Pack Pontra vagy GLS Hungary Kft. csomagpontra történő szállítással rendelhetőek meg.

Személyes átvétel üzletünkben lehetséges, melynek címe 4029 Debrecen, Domb u. 1.

Nyitva tartása: munkanapokon, hétfőtől – péntekig 8-tól 16 óráig.

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak

  • Kyocera termékek
  • Eredeti és utángyártott kellékanyagok, alkatrészek
  • Számítástechnikai eszközök
  • Háztartási-, elektronikai eszközök
  • Szoftverek

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (mértékét minden esetben feltüntetjük), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

4. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is és regisztrációval is lehetséges. A regisztrációval járó előnyökről a regisztrációs menüpont alatt részletesen tájékozódhat.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-tól -16 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben, e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-10 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

6. Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vissza a termékekhez” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Majd kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.
  3. Amennyiben nem regisztrált felhasználó, akkor adja meg szállítási és számlázási adatait. A felhasználási feltételekről kérjük, mindenképpen tájékozódjon és, ha megismerte és fogadja, akkor ezt jelölje. Amennyiben regisztrált felhasználó, akkor jelentkezzen be és ezt a menüpontot nem kell végrehajtania.
  4. Az ön által igényelt szállítási és fizetési mód kiválasztása.
  5. Az adatok megadását követően kattintson a Rendelés befejezése gombra.
  6. Ellenőrizze még egyszer az Ön által megadott adatokat. Amennyiben rendben találja, akkor kattintson a Rendelés feladása gombra a rendelés véglegesítéséhez.
  7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  8. A beérkezett megrendelését, amennyiben valami nem teljesen egyértelmű akkor telefonon, vagy e-mailen visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.

7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét a futárnak az áru átvételekor készpénzben (utánvét), vagy a Copy-Comp-Tel Kft. bankszámlájára való közvetlen átutalással, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzben teljesíti. Pick Pack Ponton, vagy GLS Hungary Kft. csomagponton történő átvétel esetén készpénzben, vagy bizonyos helyeken bankkártyával is lehet fizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

8. Átvételi lehetőségek

Személyes átvétel üzletünkben
A rendelt terméket és a számlát is üzletünkben személyesen veheti át. Javasoljuk, hogy ebben az esetben mindenképpen tájékozódjon a termék raktári helyzetéről és üzletünk nyitva tartásáról a kellemetlenségek elkerülése végett.

Üzletünk elérhetősége
Copy-Comp-Tel Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Üzlet: 4029 Debrecen, Domb u. 1. (Régi Ruhagyár területe)
Telefon: +36 (52) 535-805
FAX: +36 (52) 535-804
E-mail:
Nyitva tartás: Hétfőtől- Péntekig: 8-tól 16 óráig
Szombat és vasárnap: ZÁRVA

Szállítás futárszolgálattal a következő munkanapra
A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. futárszolgálata viszi ki az Ön által megadott címre.

A kiszállítási feltételek Magyarország minden településére egységesen a következők:

  • A hétköznap 12 óráig beérkezett megrendeléseket, leghamarabb az azt következő munkanapon teljesítjük. A kiszállítás időpontját telefonon vagy e-mailen minden esetben egyeztetjük Önnel. A kiszállítás hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között történhet.
  • A vételárat szállítási költség terhelheti. Ezeket a fizetési módtól függően vagy átvételkor készpénzben kell a futárnak megfizetni, vagy átutalni a számlán szereplő összeget a számlaszámunkra: MBH Bank Nyrt., 60600084-13003106-00000000.

Amennyiben tájékozódni szeretne csomagja hollétéről, itt megteheti: GLS csomagkövető

Csomagjának helyzetéről, az GLS Hungary Kft. futárszolgálat erre a célra fejlesztett oldaláról tájékozódhat. Írja be az általunk elküldött Csomagszámot a megadott mezőbe, majd kattintson a Keresés gombra. Ezt követően megkapja a szükséges információt a csomagja helyzetéről.

Az áru, illetve a csomagolás sértetlenségéről kérjük, annak átvételekor mindenképpen és minden esetben győződjön meg. Az áru átvételét követően hiánnyal és sérüléssel kapcsolatos panaszokat nem áll módunkban fogadni.

Futárszolgálatunk 30kg-ig és 3m-es körméretig (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) vállalja az általunk feltűntetett díjakon való szállítást. Túl méretes csomag esetén cégünk további bruttó 1.490 Ft, illetve túlsúlyos csomag esetén további bruttó 800 Ft/kg többletköltséget számít fel.

Túlsúlyos, vagy túl méretes csomag esetén mindenképpen felvesszük Önnel telefonon, vagy e-mailen a kapcsolatot.

A küldemények futárszolgálattal (GLS) történő kézbesítésére vonatkozó általános szabályok
Rugalmas kézbesítés (FlexDeliveryService): a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.

A GLS Hungary SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.

Előnyei

  • Értesítés a kiszállításról
  • Előre jelzett szállítási időablak
  • Kézbesítési lehetőségek kiválasztása regisztráció nélkül – egyszerűen és gyorsan online
  • Három kiszállítási kísérlet

Kézbesítési lehetőségek:

  • Kézbesítés egy másik munkanapon
  • Kézbesítés egy új címre
  • Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
  • Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
  • Kézbesítés egy GLS Automatába
  • Személyes átvétel GLS depóban
  • Az átvétel visszautasítása

Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. Amennyiben a címen a kézi kirakodás szükséges, úgy a címzett feladata az áru mozgatása (kipakolás), az GLS futárja a lepakolásban közreműködik.

A nem megfelelő címzés a szolgáltatót nem mentesíti a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségei teljesítésének megkísérlése alól, azonban a nem megfelelő cím miatti kézbesíthetetlenség esetén a szolgáltató mentesül a kártérítési kötelezettség alól.

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

GLS CsomagPontok

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.

Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.

A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a http://www.gls-group.eu oldalon talál.

Átvétel Pick Pack Ponton
Már 240 településen több mint 700 Pick Pack Pont van országszerte.
A Pick Pack Pont-szolgáltatás költség- és idő hatékony kézbesítési megoldást kínál az online vásárlók számára. A rendelések kényelmesen és gyorsan átvehetőek.

A 240 településen található több mint 700 pont között találják az Inmedio és a Relay üzleteket. Előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin, míg utóbbiak a főbb közlekedési csomópontoknál mit például a MÁV, BKV, Volán társaságok, vagy a Budapest Airport területén. Továbbá az autóval közlekedők számára kitűnő lehetőséget teremtenek a csomagátvételre a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomások. Hálózatunk részét képezik a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletek is, melyek megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Coop hálózat boltjai.

Hogyan működik?

  • Vásároljon interneten terméket, majd a kézbesítési opciók során válassza ki a legközelebbi Pick Pack Pont-ot.
  • A rendelést követően a webáruház e-mail üzenetben értesítést küld arról, hogy mikor adja át a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére.
  • A csomag útját nyomon követheti a webáruház által megadott azonosító kód/csomagszám megadásával weboldalunkon keresztül
  • Értesítjük, amikor a csomag megérkezik a választott Pick Pack Pontra
  • A csomag átvételére 7 munkanap áll rendelkezésre

Mikor válassza a Pick Pack Pont-ot?

  • Nem tud a megadott napon a szállítási címen tartózkodni és a futárra várni
  • Nem rendelheti munkahelyére a csomagot
  • A futárral történő kézbesítés túl költséges
  • Szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni

Kényelmes csomagátvétel

  • Rendelje meg online a terméket és válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt
  • A webáruház üzenetet küld Önnek, amikor átadja a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére
  • A csomag útja nyomon követheti a webáruháztól kapott üzenetben található azonosító kód megadásával a www.pickpackpont.hu oldalon (csomagkereső)
  • Ha a csomagja megérkezett az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont -ra e-mail és akár sms üzenetet küldünk a pontra érkezésről
  • A csomag az értesítést követő 7+7 (Vásárló külön kérésére) napig vehető át a Ponton
  • Akár éjjel-nappal átvehető a csomag és a legtöbb helyen bankkártyát is elfogadunk

Amennyiben bármilyen problémája adódna az átvett csomaggal kapcsolatosan, az árushely dolgozói és telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.

Ügyfélszolgálat elérhetősége

Milyen méretű, súlyú csomagok adhatóak fel a Pick Pack Pont-tal?

Az 50x50x50cm-t meg nem haladó, legfeljebb 20 kg súlyú termékeket lehet átvenni a Pick Pack Pontokon. Nagyháztartási gépek átvételére nincs lehetőség!

A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtassák ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezzék fel a rendelés azonosító számát.

A munkanapon 12.00-ig megrendelt termékeket 2-3 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont -on.

Amit mindenképpen tudnia kell a csomag átvételéhez!

Az átvételkor – az Ön biztonsága érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát.

A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.

A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő” megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

Átvétel GLS Hungary Kft. csomagponton
Következő munkanapi kézbesítés csomagpont hálózatba.

A csomagpont megkönnyíti ügyfeleink kiszolgálását. Azok a címzettek, akik számára problémát jelent adott időben a megadott címen várni a csomag érkezését, dönthetnek úgy, hogy a csomagpontba kérik a kiszállítást: ez esetben szabadon választhatják meg, mikor veszik át a csomagot.

Miért előnyös csomagpontra feladni a küldeményt?

  • Munkanapokat figyelembe véve, a feladást követő 24 órán belül csomagpontra kerül a küldemény.
  • A címzettnek lehetősége van több mint 160 OMV töltőállomás közül kiválasztani a számára leginkább megfelelőt.
  • A küldemény csomagpontra történő érkezéséről SMS-ben és/vagy e-mail-ben értesítjük a címzettet
  • Ezt követően a küldemény 7 naptári napon keresztül bármikor, éjjel-nappal átvehető.
  • Az utánvétek összege bankkártyával is kiegyenlíthető.
  • Célunk, hogy a jövőben tovább bővítsük csomagpont-hálózatunkat, emellett szeretnénk, hogy a későbbiekben ezek a helyszínek feladópontként, illetve alternatív kézbesítési címként is rendelkezésre állhassanak.

Méret- és súly korlátok, utánvét limit

  • 60 cm * 60 cm * 60 cm / csomagolási egység
  • Max. 20 kg / csomag
  • Maximálisan beszedhető utánvét összeg: 250 000 Ft

9. Átvétel, szállítás díjszabása

0 – 99 999 HUF 100 000 Ft -
Személyes átvétel ingyenes ingyenes
Pick Pack Pont 1.490 Ft HUF ingyenes
GLS Hungary Kft. csomagpont 1.490 Ft HUF ingyenes
24H futárszolgálat 2.090 Ft HUF ingyenes

Az árak az általános forgalmi adóval növelt bruttó árak.

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató


11.1. Kellékszavatosság
11.1.1. Az Ügyfél a Copy-Comp-Tel Kft., mint Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

11.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

11.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

11.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

11.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

11.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

11.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.


11.2. Termékszavatosság
11.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 11.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

11.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

11.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

11.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

11.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

11.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

11.2.8. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:


  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

11.2.9. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


11.3. Jótállás
11.3.1. Kötelező jótállás

11.3.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

11.3.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

11.3.1.3. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az adott termékre irányadó kötelező jótállási idő 2021. január 1. napjától kezdődően a termék bruttó fogyasztói árától függően sávosan változik, azaz a jótállási idő az alábbiak szerint alakul a jogszabály által előírt ársávok mentén:

  • A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
  • A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás időtartama (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás időtartama (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot el nem érő bruttó fogyasztási árú fogyasztási cikkre nem vonatkozik jótállási kötelezettség.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

11.3.1.4. Jótállás esetén az Ügyfelelt ugyanazon jogok illetik meg, mint az 11.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

11.3.1.5. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

11.3.1.6. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 11.1 és a 11.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


11.3.2. Önkéntes jótállás
11.3.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Copy-Comp-tel Kft. 4029 Debrecen, Domb u. 1. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, melyet innen tud letölteni: http://www.cct.hu/elallasi-nyilatkozat.pdf.

Nyilatkozatát online kitölthető űrlapon keresztül is elküldheti, melyet itt tud elérni: http://www.cct.hu/elallasi-nyilatkozat.php

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

13. Adatkezelési nyilatkozat

A www.cct.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Copy-Comp-Tel Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk az GLS Hungary Kft. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail cím
  • Adószám (cég esetén szükséges)
  • Számlázási név
  • Számlázási cím
  • Szállítási név
  • Szállítási cím
  • Telefonszám
  • Megjegyzés (kitöltése nem kötelező)

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • E-mail cím
  • Használni kívánt jelszó
  • Név
  • Telefonszám
  • Cím
  • Eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
  • Regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Copy-Comp-Tel Kft. bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 1 munkanapon belül. A Copy-Comp-Tel Kft. által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a Copy-Comp-Tel Kft. nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett.

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Copy-Comp-Tel Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Copy-Comp-Tel Kft. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.

Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Copy-Comp-Tel Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a email címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

14. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36 (1) 391-1400

Fax: +36 (1) 391-1410

URL: http://naih.hu

15. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Copy-Comp-Tel Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

• Ügyfélszolgálat

Kérdéseivel, észrevételeivel forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeink valamelyikén!

Skype nevünk: CCT.HU MSN
• Információk

Kyocera Platina Partner




• Csatlakozz hozzánk

Kövess minket facebook-on is, hogy az elsők között értesülhess akcióinkról, híreinkről.

• Kyocera
Az Észak-alföldi régió Kiemelt Értékesítési Partnere, Garanciális Szervize. Tudjon meg többet a Kyocera termékeiről és szolgáltatásairól.

www.kyocera.cct.hu

• Sikeres pályázatok
• Hírlevél

Kérjük adja meg e-mail címét, és iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni legújabb akciós ajánlatainkról, híreinkről!

Feliratkozok!

Informatikai üzemeltetés: DetCom Systems

Olcsóbbat

Megbízható bolt


Látogassa meg a CCT.HU webüzletet a ShopManian




Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Pick Pack Pont


Pick Pack Pont



Pick Pack Pont



Xerox kiemelt viszonteladó

x x x x x x x x x